פנייה לשירות ביטוח

השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

או חייגו 2986* מכל טלפון

מחלקות הביטוח שלנו

אלמנטרי פרט

המחלקה עוסקת בחידושי פוליסות פרטיות וקולקטיביות לרכב פרטי ומסחרי, משאיות ונגררים, דירות, תאונות אישיות, בטוחי נסיעות לחו״ל ובמתן הצעות מחיר ללקוחות פוטנציאלים.

אלמנטרי עסקי

מחלקה המתמחה בביטוחים אלמנטריים עסקיים ובתוכניות ביטוח גלובאליות בינלאומיות. במחלקה חתמי עסקים בכירים בעלי עשרות שנות ניסיון בחיתום וייעוץ ביטוח.

סיכונים מיוחדים

המחלקה פעילה מעל ל-17 שנה וידועה כמובילה בתחומה, בעלת רישיון OMC מהמפקח על הביטוח במשרד האוצר. בעלת מומחיות במציאת פתרונות ביטוח ייחודיים המותאמים Tailor-made לצרכי חברות.

ביטוח חיים/פנסיה/פיננסים

המחלקה חיים/פנסיה/פיננסים מונה כ-100 אנשי מקצוע, מספקת שירות לאלפי לקוחות במאות ארגונים שונים והינה בעלת ייחודיות בשוק הישראלי כברוקר פרטי ובלתי תלוי המעניק ללקוחותיו מידע אובייקטיבי תוך שימוש בכלים מתקדמים.

שירות

מחוייבים לשירות מסור ללקוחות

אנחנו בסוכנות הביטוח אמנון גור מחוייבים לשירות מצויין ללקוחותינו ומעמידים לרשותכם את כל משאבי הסוכנות על מנת לוודא שאתם הלקוחות תקבלו שרות מהיר ומקצועי לכל צרכי הביטוח שלכם.

תמיכה

עוזרים לך בזמן הנכון

יש בעיה? הגעתם לרגע בו אתם זקוקים לתמיכה בביטוח שלכם? אל דאגה. נציגי אמנון גור, סוכנות הביטוח המובילה ביותר בישראל, עובדים על מנת לספק לכם הלקוחות את כל הפתרונות לכל הבעיות.

אמנת שירות

אמנת שירות הלקוחות של אמנון גור

(על פי הוראות משרד האוצר – אגף שוק ההון, ביטוח וחסכון)

  • עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, יתנהלו במקצועיות, בכבוד ובהגינות ללקוחות הסוכנות תוך הקפדה על שמירת פרטיותם באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת וקיום נהליי אבטחה קפדניים.
  • הסוכנות מעסיקה אנשי מקצוע ובעלי רישיון המכירים את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים המשווקים על ידי הצוות ואשר עוברים הכשרות והשתלמויות מקצועיות מעת לעת, על פי המקובל בענף.
  • עובדי הסוכנות וכל הפועל בשמה ומטעמה, מחויבים לקיום  תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוחות, מענה ואספקת מידעים ותשובות ברורות ומנומקות , העברת חומר לגוף מוסדי וכל מסמך הקשור ללקוח ואשר נמצא ברשותה על פי דין תוך זמן סביר ממועד דרישת הלקוח, בין אם לקוח קיים ובין אם לקוח לשעבר.
  • בעת פניית לקוח (קיים /לשעבר) בנושא תביעה, הסוכנות מחויבת למסירת מידע אודות זכויות הלקוח ודרכי הפעולה העומדות בפניו.
 

שעות פעילות המשרד:

מים א'-ה' בין 08:30 -16:00, ערבי חג וימי שישי, חופשות חול המועד- הסוכנות סגורה.

זמני מענה לפניות:

  • מענה ראשוני טלפונית/מייל/דואר/פקס-  תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
  • בקשה לקיום פגישה פרונטאלית – בתוך 7 ימי עסקים, בהתאם לשעות פעילות הסוכנות, במשרדיה או בשיחה טלפונית.
  • פנית לקוח קיים/ לשעבר לקבלת מסמך הנמצא ברשות הסוכנות – תוך 3 ימי עסקים.
  • העברת אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך שבעה ימי עסקים.
  • מסירת מידע אודות זכויות, ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה – תוך 2 ימי עסקים.
 

-הערה: בנסיבות מיוחדות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל, על פי הנדרש בנסיבות העניין.

ביטוח מותאם לצרכים שלך

אנחנו נדאג לבצע את כל המחקרים מול כל חברות הביטוח על מנת למצוא בשבילך את הביטוח שייתן מענה לצרכים האינדיבידואלים שלך ובמחיר המשתלם ביותר בשבילך.

תגובה מהירה וטיפול הולם

אמנון גור עומדים לצידך הכל רגע בו יש צורך בהפעלת הביטוח ונותנים טיפול מהיר ומותאם לצרכים שלך. אנחנו דואגים שתמיד יהיה לך לאן לפנות ודואגים להתנהל מול הגורמים השונים בשבילך.

שירות פנסיוני ופיננסי מקצועי

באמנון גור מכירים בחשיבות של חסכון פנסיוני לטווח ארוך. מיטב המומחים שלנו עומדים לרשותך בכל עת על מנת לתכנן ביחד איתך מודל פנסיה וחיסכון שיכין אותך בצורה הטובה ביותר לגיל הפרישה.

קבלו את כל העדכונים החשובים על הביטוח והפיננסים שלכם

הצטרפו עוד היום למגזין אמנון גור והשארו מעודכנים בכל עת לגבי שינויים בביטוחים השונים, המלצות על המוצרים החמים , ושירות מותאם לצרכי הביטוח שלכם. משתלם להיות מעודכנים עם אמנון גור, סוכנות הביטוח המובילה בישראל.