ביטוח אש מורחב

פס

    רוצה לקבל הצעה משתלמת?


    ביטוח אש מורחב נדרש עבור כל בית עסק. אין זה משנה אם מדובר במפעל, חנות, מרפאה, קליניקה, משרד, מכון יופי או כל עסק אחר שברשותכם. למעשה ביטוח זה מהווה פוליסת רכוש בסיסית לבתי עסק שעליה ניתן להוסיף הרחבות שונות.

    כיסויי ביטוח אש מורחב

    ביטוח מפני סיכונים

    פוליסת ביטוח אש מורחב היא הפוליסה במסגרתה מבטחים רכוש (מבנה ו/או תכולה) כנגד מס' סיכונים וביניהם: נזקי אש, נזקי נוזלים, נזקי פריצה, נזקי טבע כגון רעדת אדמה ועוד

    ביטוח מבנה ותכולת העסק

    בפוליסה זו ניתן לכסות את מבנה העסק ותכולת העסק כגון: שולחנות, כסאות, שולחנות, מדפים, שטיחים וכדומה, וכן ציוד ואביזרים כגון: מכשירי טיפול, מלאי עסקי, מכונות וכדומה.

    כדי להעריך את שווי המבנים ו/או הציוד, מקובל לבצע אחת לכמה שנים סקר שיערוך סכומים ע"י סוקר חיצוני ובו יופיע פירוט של כל המבנים, התכולה והמלאים השייכים ללקוח, לרבות מבנים סמוכים, רכוש של הלקוח הנמצא אצל לקוחות ועוד.

    ביטוח אובדן תוצאתי

    בנוסף לכיסוי לנזק אשר נגרם לרכוש פיזי של המבוטח או הנמצא בחזקתו בפוליסה זו ניתן גם לרכוש  כיסוי לביטוח אובדן רווחים / אובדן תוצאתי אשר ייתן מענה לאובדן רווחים שייגרם למבוטח עקב נזק אשר מכוסה במסגרת פוליסת אש מורחב.

    בביטוח אובדן תוצאתי, הנזק שייגרם הוא ירידה בהכנסות של המבוטח אשר נובעת מנזק שהתרחש ומבוטח במסגרת ביטוח אש מורחב.

    הכיסוי רלוונטי בעיקר לעסקים שבהם הירידה בהכנסות עקב נזק תהיה משמעותית, ופחות למשרדים שנזק לא יגרום להשבתה של העסק, והם יוכלו תוך זמן קצר להמשיך ולקיים את עסקם במקום אחר.

    3 נקודות חשובות בביטוח אש מורחב

    * חשוב שסוכן יבין את הסיכון בעסק המבוטח, ויפרוש בפני חברת הביטוח את התמונה המלאה, לרבות פירוט עסקים סמוכים, סוג המבנה שאותו מבקשים לבטח ופירוט הציוד המיוחד הקיים בבית העסק (כמו מכונה בייצור מיוחד שבמקרה של נזק יקח זמן לייבא חדשה).

    * אם לא בוצע סקר שיערוך בשנים האחרונות מומלץ לבצע. הדבר יקנה שקט נפשי ביום הנזק. סוקר יכול להעריך גם האם קיים סיכון לאובדן רווחים במקרה של נזק ותוך כמה זמן העסק יוכל להמשיך ולפעול.

    * לעסקים קטנים/ משרדים – מומלץ בד"כ לרכוש פוליסת משרדים על בסיס כל הסיכונים.

    מידע נוסף והצטרפות לקבוצת גור

    בעת עריכת ביטוח אש מורחב, ישלח לרוב סוקר סיכונים מטעם חברת הביטוח אשר יעריך את מידת הסיכון בעסק. הסוקר יוציא דוח מפורט לסוכן ולחברת הביטוח, אשר עליו יצטרך לחתום המבוטח ולהתקין מיגונים שונים כגון: מטפים, גלאי עשן, חיבור למוקד אבטחה ועוד. החברה המבטחת רשאית להתנות את עריכת הביטוח בקבלת מיגונים והתאמות לפי דוח הסוקר.

    בד"כ המיגונים המופיעים בפוליסות היום הם תנאי חיתומי שעליו הסכימו הצדדים (המבוטח וחברת הביטוח), ועל המבוטח ליידע את חברת הביטוח בכל מקרה של שינוי במיגונים.

    אנחנו קבוצת גור, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל עובדים עם כל הגופים בשוק הביטוח והפיננסים בישראל ומלווים את לקוחותינו העסקיים המעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח אש מורחב.

    לקבלת מידע נוסף על הפוליסה, צרו איתנו קשר ותענו בהקדם!

    ליצירת קשר