ריבוי הטכנולוגיות המתקדמות והשימוש בחומרים כימיים פעילים בשנים האחרונות, הוביל לכך שכל קוסמטיקאית חייבת לעשות ביטוח עסק קוסמטיקה.

עסק לקוסמטיקה הינו הומה. נשים רבות (וגם גברים), נכנסים ויוצאים, בתורם לקבלת טיפול קוסמטי, ותחלופה רבה של לקוחות היא מתכון אפשרי לפציעה חלילה. מספיק שלקוחה תחליק במדרגות וכבר בעלת העסק חשופה לתביעה משפטית. על כן חשוב לדאוג לביטוח עסק קוסמטיקה המותאם באופן ייעודי לפעילות העסקית במסגרת ביטוח העסק. כן, גם אם מדובר בקוסמטיקאית העובדת מהבית. במקרה זה יש לוודא ביטוח לעסק קטן בדגש על כזה המנוהל בתוך דירה.

פוליסת ביטוח עסק קוסמטיקה

בעת עריכת פוליסת ביטוח עסק לקוסמטיקה יש לקחת בחשבון את כלל הפרמטרים המהווים גורמי סיכון במהלך פעילותו התקינה והיומיומית של העסק –

  • מכשור קוסמטי מתקדם – קוסמטיקאיות רבות משתמשות במכשור מקצועי כגון לייזר, גלי רדיו, מכשיר יהלום לפילינג, מחט לציור קעקוע של גבות, מכשירי שיזוף, תא הקפאה לשריפת שומנים ועוד ועוד מכשור חשמלי כבד, הבא במגע בלתי אמצעי עם גוף הלקוחות ובמקרה של תאונה חלילה עשוי לגרום נזק קשה.
  • תכשירים קוסמטיים – קוסמטיקאיות רבות מבצעות טיפולי פנים באמצעות שימוש בתכשירים המכילים שילוב של חומרים פעילים כימית, אשר להם השפעה גדולה על העור. לעיתים טעות קטנה ברקיחת החומר, במינונים או באופן הנחתו על העור, עשויה לגרום לפגיעה משמעותית ללקוחות.
  • שימוש פיזי בעזרים על גוף הלקוחות העשוי לגרום לפגיעה, לדוגמה – שעווה חמה מדי, או סכין פדיקור ועוד.

מה עוד חשוב לדעת על ביטוח עסק קוסמטיקה

נוסף לאלו ביטוח עסק לקוסמטיקה יעניק כיסוי ביטוחי בכל מקרה של פגיעה פיזית/נפשית/רכושית ללקוחות או לגורם צד ג' מטעמם במקרה של נזק ישיר או עקיף. במקרה של קוסמטיקאית חשוב גם לתת את הדעת לגבי ביטוח אחריות מקצועית, שכן נשים רבות מתייעצות עם הקוסמטיקאית שלהן בנוגע לסימפטומים של העור, הגוף, השיער, הציפורניים ועוד. בהחלט ייתכן מקרה בו בעקבות הנחייה של הקוסמטיקאית לביצוע פעולה מסויימת או לשימוש בתכשיר מסויים, ייגרם נזק פיזי חריף, והלקוחה תאשים את הקוסמטיקאית על שנתנה לה עצה מקצועית לא טובה. במקרה של תביעה משפטית על רקע זה, יעניק ביטוח אחריות מקצועית הגנה ביטוחית וכיסוי של הוצאות בית המשפט, הגנה משפטית, הוצאות נלוות וכמובן תשלום במקרה של פסיקת פיצויים.

בין אם מדובר בקליניקה גדולה המצריכה ביטוח עסק נרחב או בחדר טיפולים יחיד המצריך ביטוח לעסק קטן, יש לגלות אחריות ולוודא כי ברשותכם ביטוח עסק קוסמטיקה איכותי, המספק לכם הגנה מלאה בעת ביצוע עבודתכם, ומסיר מכם כל חשש בנוגע לשימוש במכשור מקצועי או ביצוע פעולה "פולשנית" פיזית לצורך ביצוע עבודתכם וכו'.

קבוצת גור – הקבוצה המובילה בתחום הביטוח, תשמח להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי והמומחה ביותר, בעריכת פוליסות ביטוח עסק קוסמטיקה, תוך לקיחת כלל הפרמטרים בחשבון, במטרה להעניק לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים בביצוע עבודתכם.

כל מה שצריך לדעת על ביטוח עסק קוסמטיקה