הורים יקרים לנו ואהובים כל כך 

שאלה לנו אליכם – האם ישנו בכל העולם כולו, דבר יותר חשוב עבורכם מאשר הילדים שלכם?

ובכן, מדובר בשאלת "קיטבג" שאין באמת צורך ממשי לענות עליה, אנחנו כבר יודעים בוודאות שהתשובה היא לא.

הרי למן הרגע הראשון בו התבשרתם כי אתם "בהריון" כבר אז הפכתם סדרי עולם ועשיתם הכל למען הקטנטנים שלכם.

בדיוק בשל העובדה הזו, ברור לנו שאתם מעוניינים לעשות הכי טוב עבור הילדים שלכם ועבור עתידם. על כן, האופן הנכון והאחראי לדאוג לעתיד ילדיכם הינו פתיחת קופת גמל להשקעה לילדים.

קופה אשר תבטיח את עתידם הכלכלי ותספק להם "מזרן נחיתה רך" בהגיעם לבגרות. קופות גמל להשקעה, הינן מוצר ביטוחי איכותי, המספק שלל הטבות מצויינות, בדיוק כפי שתיקון 190 מציע גמל להשקעה המיטיב עם אוכלוסיית הפנסיונרים, כך גם קופות הגמל מציעות אפיקי השקעה מעולים לחיסכון עבור ילדים.

המציאות הכלכלית בת זמננו, אינה מבשרת טובות, מעמד הביניים קורס תחת הנטל, הליכי ריבוי הילודה, יוקר המחייה, צמצום שטחי הקרקעות, הקושי בקבלת משכנתא, הקידמה הטכנולוגית המייתרת מקצועות רבים, תהליכים גלובליים שונים, כל אלה ועוד, משפיעים באופן נרחב על חיינו וישפיעו עמוקות הרבה יותר על חיי ילדינו.

על כן, יש לנהוג בחכמה וכבר היום לייצר עבור ילדינו אפיק גמל להשקעה אשר יהווה חיסכון איכותי מחד ומאידך יהווה עבורם דוגמא טובה להתנהלות אחראית עם כסף וכיצד אפשר למנף זאת לטובתם.

קופת גמל להשקעה לילדים, מהווה אופן חיסכון אטרקטיבי ביותר עבור ילדיכם, שכן בהשקעה כספית שמשמעותה מאות או אפילו עשרות שקלים חודשיים, תוכלו לממש את שלל ההטבות הגלומות בתיקון 190 לפקודת מס ההכנסה. מדובר באפיק הכנסה רווחי ביותר המגלם שלל הטבות מס מעולות וללא תחרות.

היתרונות בקופת גמל להשקעה לילדים:

*מעבר חלק בין מסלולים שונים להשקעה, ללא תשלום קנסות או תקופות "צינון".

*האפשרות לחיסכון חד פעמי שנתי ובדרך נוחה של הוראת קבע.

*משך תקופת הזמן לחיסכון בקופת הגמל הינו נזיל וניתן לשינוי ועדכון בכל עת.

*האפשרות להשקיע דרך קופות הגמל במסלולים שונים בו זמנית ולמקסם אופציות לתשואה גבוהה.

*דמי הניהול בקופת הגמל להשקעה נמוכים באופן משמעותי בהשוואה למוצרי חסכון מקבילים המוצעים בשוק.

*קבלת הטבות מס משמעותיות הן במקרה של מימוש והן במקרה של חסכון עד הפנסיה.

*הטבות מס משמעותיות גם במקרה של הורשת קופת הגמל להשקעה למוטבים.

אנחנו בסוכנות הביטוח של אמנון גור, מבינים לחלוטין את החשיבות העצומה של הדאגה לעתידם של הילדים שלכם. על כן, נשמח לספק עבורכם את הייעוץ המקצועי הראשון במעלה הקיים בשוק, הנוגע לקופת גמל כהשקעה לילדים, תוך הצגת כלל האופציות השונות העומדות לרשותכם, על כל משמעויותיהן הכלכליות העתידיות עבור ילדיכם. אנו פועלים תוך שקיפות מלאה ללקוחותינו, ומתן מידע ברור, מדויק ומקיף.